יום חמישי, 11 במרץ 2010

האומה שהצמיחה מתוכה הכי הרבה בוגדים,ואין בה סולידריות/ליה

האומה שהצמיחה מתוכה הכי הרבה בוגדים,ואין בה סולידריות/ליה
כאשר אנו שומעים רבות על גופים ואנשים הפועלים בכל דרך על מנת לקרוא לאומות לפגוע בישראל בדרכים שונות ומשונות,ולהחרימה באקדמיה ובכלכלה עולה שאלה מתמיהה מאד.איך זה שרק בתוך האומה זו קיימת תופעה כה חריגה ומזיקה?מה יכול להיות ההסבר לכך שדווקא יהודים הם הגרועים שבאוייבנו,ופעמים רבות הם ולא אחרים יצרו לנו אוייבים מרים אותם הם מדריכים כיצד לפגוע בעמם.
אין ספק שזו שאלה מאד מטרידה,מדוע דווקא העם הזה,שהוא צאצא למשפחת יעקב,מייצר בוגדים כה רבים,ומצטייר כסובל מחוסר סולידריות טבעית ,הקיימת אצל כל עמי העולם האחרים.נראה לי שהסיבה לכך היא ההיסטוריה החריגה של עם ישראל בהשוואה לכל עמי העולם,וכוונתי לגלות.במשך 2000 שנה ,שהה העם מחוץ לטריטוריה הלאומית שלו,מנותק בעצם משלטון עצמי,ויכולת ביצוע כלשהי, ביחס לאומה ולכלל היהודי.כל בעיה שהיתה ליהודי,הוא נאלץ להיסמך על השלטון הגויי, על מנת לפתור אותה.כאשר העם עדיין היה בארצו,התקיימו הוצאות להורג במצבים שהעם זיהה בוגדים בקירבו.אך 2000 שנה בהן אי אפשר היה להעניש בוגדים יהודים בעמם,כיוון שזה חייב פנייה לגוי,נמנעו היהודים מכך,ונקטו בשיטה בה נוקטים חסרי הישע והכוח להטיל מרות,והיא החרם החברתי.בקהילות יהודי הגלות היה מקובל להעניש חריגים בעזרת עונש החרם הציבורי.האדם יוחרם,לא ישחקו עם ילדיו,לא ינהלו איתו תפילה,הוא לא יבוא בקהלנו,וכד'.זה היה עונש קשה מאד,ואנשים נזהרו שלא להגיע אליו.אולם מאז המאה ה-19 בעיקר,בה החלה תנועת ההשכלה להחליש את הקשר של יהודים רבים עם התורה והדת,איבדה היהדות בכללה ,את יכולת השימוש בחרם ,כנשק להענשה של חריגים הפוגעים בכלל.כך נוצר מצב,שבצורה מואצת, צמחו גורמים ,שמבחינת הלאום הם בוגדים,ואיש לא יכול היה לעשות דבר כנגדם.עקב ההתרחקות מהדת ומהתורה ,עקב פיזורם של היהודים בתבל,ריבוי הקהילות,וריבוי תפיסות העולם,ועקב ההעזה של יחידים לפגוע בעם מבלי לשלם על כך דבר, כמו גם עקב נסיונות של יהודים להתבולל ולהיחשב כחלק מהגויים,לשאת חן ולהתקרב ולהתחנף ולשאת את כליהם ,על מנת להתקבל כשווים,חלה התגברות עצומה של בגידה של יהודים בכלל העם,לשם רווחים כלכליים,חברתיים,פוליטיים ואחרים.כך נוצרה התופעה החריגה הזאת. כאשר הוקמה המדינה היהודית,היינו כבר עמוק בתוך המצב הזה שמתייחס לבוגדים ומזיקים מבינינו כאל גזירה משמים.התופעה לא קיבלה מענה כלשהו.היהודים לא ידעו איך להתמודד איתה.אבל היום ברור הוא שאין זו כלל וכלל גזירה משמים.אלה אנשים שיש להוציאם אל מחוץ לחוק,ולגרום להם לשלם מחיר יקר על מעשיהם וניזקיהם.במאסר,בפיצוי נפגעים ,בשלילת אזרחות(כפי שנוהגת ארה"ב למשל),בשלילת הטבות,בגירוש ועוד ועוד.כך נוהגות כל המדינות התקינות בעולם.הדמוקרטיות המגינות על עצמן.הגיע הזמן,שייערך דיון ציבורי רחב היקף וממצה ,בנוגע להתנהגות השלטון בישראל לבוגדים מכל הסוגים והזרמים,הפועלים וחותרים נגד המדינה היהודית והחברה היהודית, ופוגעים בה ובמדינתה,ותוצאות הדיון צריכות להחזיר אותנו אל תקופת הריבונות היהודית העתיקה ,בה ידע העם מצויין כיצד מענישים בוגדים.ולא חשש מפסק דין מוות היכן שהיה ראוי פסק הדין הזה.אין צורך לחזור לדין המוות.יש לנו כפי שציינתי קודם ,אפשרויות רבות מספור ,איך לעצור את תופעת הבוגדים המרימים ראשם בגאון,חסרי פחד ורתיעה,עזי מצח ורבי פעלים מזיקים.חוסר העכבות הזה שלהם מעיד קודם כל על חוסר האונות והאונים של הרוב השפוי והסולידרי.כל זה חייב להיעצר ולהסתיים.זו בדיוק אנרכיה ולא דמוקרטיה.מדינת ישראל מתפקדת מבחינה זו כאנרכיה,כיוון שלא עיצבה לעצמה מדיניות ברורה מהו דין בוגד.אילו היתה מעצבת כזה דין,סביר להניח שאפילו אדם כמו גולדסטון,שיצא בגלוי להזיק ולהכפיש את המדינה וזכויות הקיום וההגנה העצמית שלה,היה בא על עונשו,היות וזכותו להיכנס למדינה היתה נשללת ממנו,כמו גם זכותו לממש עליה אליה אי פעם.אם יש לו משפחה כאן,גורל כזה היה העונש המצויין עבורו.ויש עוד אפשרויות.לסיכום,על המדינה להבין את הנקודה שהעליתי,והיא, שהיא נוקטת באימפוטנטיות מוחלטת כלפי בוגדים ומזיקים,כיוון שהיא אינה מבינה שהיא כבר ריבון,והעונש תלוי בה ובהחלטותיה.יש בידיה אפשרות לנקוט עמדה מענישה,ולבצע זאת,והכי חשוב הוא שהמדינה תבין שיש לה את הזכות המלאה לעשות זאת,ונכון יותר לומר,שמוטלת עליה החובה המוסרית לעשות זאת.זהו.יצאנו מן הגלות.ועלינו לנהוג כריבונים ברי יכולת החלטה וביצוע עצמאיים!!!ואין ספק שיש להקיא את הבוגדים מתוכנו כפי שגוף מקיא כל מזון מרעיל מתוכו ,ברפלקס טבעי, שאינו בר עצירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה